nosuti 2014.08.13. 11:33

Mosó masa

Van abban valami romantikus, amikor hazaballagsz munka és bevásárlás után, lecuccolsz majd 8 körül lemész az alagsorba, hogy kimoss 2 adag ruhát. Többször is megjárod a -2. és a 6. emeletet a lifttel, mert leviszed a mosni valót de elfelejted a kártyát az automatahoz, felhozod a teregetni valót, a második adagért kétszer mész le, mert a gép szerint mutatott hátralevő idő kevesebb, mint a tényleges idő. Az alagsor amúgy is elég borzalmas, ha este egyedül tartózkodol ott, de úgy méginkább, hogy az udvaron épp egy mélygarázs építése zajlik es belátsz a sötét, hatalmas terembe, de persze csak az első két sor cölöpöt látod. Tiszta Mória csak kicsiben, de szerintem vannak orkok.

Bárcsak saját mosógépem lenne! 

A törpök élete nemcsak játék és mese

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://zsonev.blog.hu/api/trackback/id/tr236600159

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2014.08.14. 06:25:43

Oh, ez ismeros meg regrol.:) Raadasul abban a komplexben ahol en eltem, a lakas bejarati ajtaja automatikusan becsapodott utanam es ha a kulcsot elfelejtettem akkor gaz volt.

2014.08.14. 06:29:59

A cicas kepnel nem tudtam hozzaszolni.... Ez halalos, egy igazi cat lady (a sors ami ram var), de hogyhogy nem ugrik ki a szatyorbol? :))

nosuti 2014.08.14. 19:57:50

@cougarcat: nem értem én sem, hogy nem ugrik ki. Az én cicám bele se menne, de eleve ha idegent lát elszalad.
Ez a cica meg nézelődött, pár méteren át követtem őket, hogy le tudjam fotózni, addig ő jobbra balra tekergette a fejét :)
süti beállítások módosítása