nosuti 2014.09.03. 22:24

próbaidő vége

Lejárt a 3 hónap, holnap lesz egy beszélgetés a HR-s nővel. Ő volt az interjún is márciusban. Küldtek egy kérdőívet franciául (!), hogy a megbeszélés előtt még töltsem ki angolul és küldjem el. Annyira nem idegesítő, mert ennél a cégnél nagyon ritkán találkozunk a HR-s baromságokkal. Ezt ki lehet bírni. Épp ma gondoltam arra, hogy a legutóbbi magyar multis tapasztalatomhoz képest itt meglehetősen békén hagynak minket az ilyen-olyan tréningekkel, kiértékelésekkel meg mindenféle hülyeségekkel. 

Nem nagyon jelentkeztem, mert el vagyok fáradva, meg rám tört az antiszociságom. Ma Robert mondta is hogy menjek emberek közé, hogy lesz pénteken például egy buli a strandon, ilyen össznépi genfi nyárbúcsúztató. Persze ők nem jönnek mert megy a családjával Hollandiába 1 hétre. 

Mert amúgy az olyan egyszerű, hogy tök egyedül elmegy az ember lánya egy ilyen helyre. Hát nem tudom még. Pláne a múlt szombati élményeim után, pedig akkor csak itt, a Plainpalas téren sétáltam, de sorra jöttek az afrikaiak és leszólítottak. Valamelyik csak motyogok, hogy bonsoir madam, valamelyik meg csak kérdezte hogy bien-bien, és volt amelyik jött mellettem és ezerrel nyomta a szöveget. Kicsit ijesztő volt, mert nem értettem mit akarnak, megkérdezni meg nem akartam. Valószínűleg volt náluk valami, amiről azt gondolták, hogy én megvenném. Hát tévedtek. 

Amúgy rendszeresen jönnek a kéregetők is a villamosmegállóban vagy a villamoson. 

Ja villamos! Abból is látszik, hogy kissé fáradt vagyok, hogy mostanában rendszeresen vagy rosszra szállok fel vagy elfelejtek leszállni. 

Amúgy ez tetszik itt, hogy a buszok, villamosok, vonatok tiszták, pedig van itt is régebbi típus (villamos). Ami furcsa, hogy az emberek folyton leülnek rajta, még ha csak 1 megállót mennek is. Rendesen küzdenek, rohannak, hogy legyen hely, fiatalok, öregek, mindenki. Többnyire állok, mert csak pár megállót megyek. Viszont, ha látják, hogy valaki fut a villamosra, akkor a már rajta lévők közül valaki biztos megnyitja az ajtónyitó gombot, hogy annak aki fut ne kelljen már, na meg így több esélyt kap arra, hogy elérje. 

Ellenőrt még nem láttam, csak a vonaton. 

Jut eszembe, jövő héten csak 3 napot dolgozunk, mert lesz itt egy ünnep, Jeûne genevois, ami nagyon régi ünnepe a Genf kantonnak. Jó fejek, mert mindig csütörtökön van (az első szeptemberi vasárnapot követő csüörtökön) és a cégem még jobb fej, mert megkapjuk a pénteket. A legjobb fej viszont én vagyok, mert ezt a 4 napot Párizsban töltöm. A jut eszembe meg a vonatra vonatkozott (haha), mert mivel megyek Párizsba? Hát TGV-vel. 3 óra pár perc az út a genfi állomástól a Gare de Lyonig. Airbnb-n kerestem olcsó szobát, egy csajnál lakok majd, de tuti hogy a legrondább utcát sikerült megtalálnom, legalább is googlemapsen nézve. Majd készítek helyszíni fotókat, naná. Meg majd posztolok FB-n és instagramon meg az összes applikáción, majd meglássssátok.

Mákom volt, mert a múlt héten megint jött egy lány, most épp a champs elysées-i cartier butikból és ő is aranyos lány így összebarátkoztunk. Szóval őt is meglátogatom, meg a másik lányt is a rue de la paix-i butikban. Felajánlottak közös ebédet, meg esti éttermezést. Egy a baj, hogy a múltkori lány nevére nem emlékszem, mert bazi hosszú indiai neve van. A másik lány neve egyszerű mint a nyelvtan, L. Grammatico  :)

Amúgy nincs konkrét terv a 4 napra, csak sétálgatás, nézelődés és persze vásárolgatás. Elvégre ott minden olcsóbb mint itt, persze mert itt szinte a legdrágább minden. 

Annyi terv van, hogy nem megyek múzeumba meg eiffel toronyba se, viszont veszek kicsi üveg champagnet és vagy a pont des arts-on vagy csak valahol a Szajna partán ülök le iszogatni, eszegetni. 

Rohadtul várom már! A kedvenc városom és végre elérhető közelségben van. Na meg most annyi munka szakadt rám, hogy kell a pihenés, mert kezdek stresszelni is már. 

Az a baj, hogy ami munkát kaptam, ahhoz nem értek, csak tanulom épp. Amihez viszont értenék (SAP), az csak körülbelül 10 %-a munkámnak. Ma éreztem először, hogy kezdem megjegyezni, megtalálni a dolgokat a szervereken. Viszont mivel ez egy support munkakör, így általában olyan problémák jönnek, amit most azonnal de gyorsan a kuytauristenit kell megoldani. Na meg persze vannak a hisztisebb fajta emberek, akik kérnek segítséget, összetöröd magad, hogy megold hiszen azt írta, hogy nem tud eladni a butik, amikor viszont megoldod nekik, akkor 2 nap múlva válaszol talán. Na persze ha te kérsz, szarik válaszolni.

Viszont így javul a hivatalos angolom, meg a benyalós, meg a szépen kérős. 

Ezen kívül van egy másik munkám, ami egy projekthez kötődik. Sok kisebb-nagyobb projekt fut a cégnél, én egy olyat kaptam, hogy koordináljam, meg vezessek státusz meetinget. pffffff. Mondjuk ez sem nekem való, hogy meetingeket szervezzek, aztán a táblázat pontjait számon kérjem a felelősökön. Persze mindenkinek sok dolga van, meg aztán múlt héten ez a munka is csúcsosodott, szóval volt aki leszarta a meetingemet. Hát mi lett a következő feladatom? Küldjek lebaszó levelet az ipsének és annyiszor ahányszor nem jön el. Naná, hogy engem utált meg, de szerencsére csak 2-3 napig, aztán vagy szóltak neki, vagy rájött, hogy én csak a futár vagyok, a közvetítő. Most már mindegyik kedves velem, pedig még elő sem vettem a Wednesday nézésemet (Anyu, ez egy filmbeli karakter, egy kislány aki mindig morcos és kegyetlen - Adams family). Ja ez a megbeszélés naponta kétszer van :) Mára már ebbe is belejöttem. Viszont sokat dúdolok egy belga dalt: b+ b+ bbbb+++  

Szóval, most tényleg elhatároztam magam, hogy a feszültséget oldani el fogok járni konditerembe, mert ma már ott tartok, hogy kávé sem kell ahhoz hogy pörögjek. Meg amúgy sem árt a formálódás. És legalább emberek közé is megyek. Hogy ne csak duma legyen, ma el is indultam az egyikbe érdeklődni (amit a német főnök ajánlott és állítólag menő hely), de nem találtam meg :) Mert a bevásárló utcánál írja a google (telefonon néztem csak meg) de ott nem volt semmi. Így aztán hazajöttem, hogy majd itthon megnézem laptopon a pontos címet (naná, hogy elfelejtettem). 

Meg akartam végre rendelni a kanapét meg más kisebb bútorokat az Ikeából, de pont a nekem tetszőt nem lehet online rendelni. Mivel Roberttel is egyeztettem és látta miket szeretnék és tudja mióta nem lépek az ügyben előre, rábeszélt, hogy holnap, amikor 9-ig nyitva van a hely, menjek el és rendeljem meg ott a házhoz szállítást. Nincs mese, ráadásul rávett egy zöld kanapéra... meglátjuk.

Annyi előrelépés van a lakberendezésben, hogy vettem egy kezdő készletet (starter box), mégpedig borospoharakat :) Nem mintha lenne itthon bor. Viszont aki jön majd látogatóba, az hozhatna ;) Jöhet bármi, magyar bor, pálinka vagy bármilyen frankó tea (ez nem kell, hogy magyar legyen, jó?). Nincsenek nagy igényeim. Ez is csak azért, hogy legyen mivel megkínálnom a kedves vendéget...már ha lesz végre kanapé és meg tud látogatni az a sok jó ember aki szeretne jönni :)

Na ez is több lett, mint amit terveztem. Új házirend kérem szépen, hogy 10-kor ágyba kell bújni. Nincs tévézés, netezés. Nincs!

Felrakok néhány érdekes vagy szép vagy furcsa képeket búcsúzóul.

És még bocs a hibákért, tuti sok vessző is hiányzik, de most leszarom :)))

2014-09-02 18.46.47.jpg

Fekete patiszon! 

hegy.jpg

A Mont Blanc a távolban fehéredik még mindig (vonatból, bocs, nem túl jól látszik)

ge.jpg

ilyen szép reggel

vill.jpg

és ilyen este egy villamossal az előtérben

to.jpg

a héten tengerré változott a tó és jól pofán csapta Robertet a kicsapódó víz (sajnos kicsit engem is)

viol1.jpg

egyik este ezt rakta ki valamelyik szomszéd (szolgáljátok ki magatokat)

viol2.jpg

reggelre ennyi maradt

circ.jpg

most van a városnak meg a népnek cirkusza holddal

plainp1.jpg

Jó mi?

 

tin.jpg

Tintin és tintinék

 

rue.jpg

Utcakép. A kékredőnyösben lakom jelenleg.

szemet.jpg

és néha ilyen a kukánk. 

toj.jpg

Hol van még karácsony... na de a húsvét!?

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zsonev.blog.hu/api/trackback/id/tr726666727

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása