nosuti 2014.09.10. 20:42

jól kezdődik

Hétfőn elmentem és beiratkoztam abba a fittness klubba, amivel a cégemmel van kedvezményes ára. Azt most hagyjuk, hogy itt Svájcban, azon belül is Genfben milyen is az az kedvezményes ár. Mondjuk úgy, hogy erősen ösztönözve vagyok, hogy rendszeresen járjak, ha már ennyit fizetek havonta majd. 

Viszont ma hazaértem és kaptam egy sms-t, ami így kezdődik:

Szia Edward vagyok a személyi edződ....

Aztán végül is azért keresett, hogy időpontot egyeztessünk, amikor is körbevezet a teremben és megkezdjük az edzésemet :)

Alig várom!

 

Holnap viszont irány Párizs!

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zsonev.blog.hu/api/trackback/id/tr526687109

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása