nosuti 2014.09.16. 08:41

Kedvesség netovábbja

Ma reggel (is) kissé megcsúszva siettem a villamosra. Ha nem érem el a 8.12-s vilit ott nálam, akkor lőttek a feles vonatnak és nem érek be 9-re. 

Na ma volt egy kb 250 méteres futásom. Már épp feladni készültem, mert reménytelennek tűnt a helyzet, mikor is láttam, amint egy idős néni, aki leszállt itt, de 3 méterről visszafordult sietve, hogy megnyomja nekem az ajtónyitó gombot. Egy Merci-t kilihegtem neki mosolyogva. Hihetetlen!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zsonev.blog.hu/api/trackback/id/tr766702279

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása