nosuti 2014.10.15. 17:58

magyaros update

nos, csak rinyálnom kellett a magyar beszéd hiányáról, ugyanis az utamba került egy holnapi sörözés program a genfi magyaroknak. Nem tudtam a facebook oldal létezéséről, de hála Gilda blogjának, meg hát neki, megtudtam. 

El is megyek!

Ja és nagy nap ez a mai. Bekapcsolták a fűtést!

Haza kellett jönnöm 4-re, mert a legfelső szinten lakóknak be kellett engedni egy szerelőt, hogy légtelenítse a rendszert. Elég furcsa módszer, pláne ha minden évben eljátsszuk ezt.

Mindegy, a lényeg, hogy nem kell 2 paplannal és egy pléddel takaróznom éjszaka. ááááááááááh

Még egy vicces dolog. Ha jól értettem a szerelő pasi hoz nekem reggel croissant és még kávézni is elhívott. Annyira hülye vagyok, hogy nem mondta nemet. Bárcsak jobban érteném a franciát. Ki tudja mit mondott még :D

Ja és egy érdekesség. Rendeltem egy vasalót és 1-2 plusz dolgot a konyhai géphez (szeletelőt, megy egy műanyag tálat). Már vártam, hogy mikor kell megint cipekednem a postáról. Hát, ma hazaértem és a két doboz ott állt az ajtóm előtt.

Másik bizalmi dolog, ami épp most történt, hogy a pincémet ki kellett nyitnom, hogy csöveket vezessenek át rajta a lenti átalakítások miatt. Megbeszéltük a conciergel (gondnok?), hogy nyitva hagyom és majd szól, hogy mikor zárhatom be. Gondoltam a mosószerek, meg a felfújható pótágy nem tetszik meg senkinek sem ez idő alatt. Most kopogott épp, pár óra elteltével, hogy bezárhatom, de ha tudnék neki adni egy másik kulcsot az jobb lenne, mert lehet, hogy a héten még szükség lesz rá. Nos, odaadtam egy pótkulcsot, de a történetben az a szép, hogy ugyanaz a kulcs nyitja a lakásajtómat is :)

Kezdek svájciasodni, hogy így megbízok benne. Mondjuk ő is itt lakik, ha jól értettem. Majd rakok egy gyufaszálat az ajtóm tetejére...

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zsonev.blog.hu/api/trackback/id/tr876796351

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása